تولد
 
درباره وبلاگ


سلام،خیلی خوش اومدین. پروفایل مدیر این وبلاگ فعال هست (فقط با کلیک روی لوگو) در ضمن شما میتونید منو با اسم: Mohammad Shouryabi در سایت فیسبوک،لایک یا اد کنید.(اونجا فعال تر از اینجا هستم.)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 89676
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کلام
A web page for read intresting passages
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : Mohammad Shouryabi

اولا برای دوستان و طرفدارانی(اوهو...) که نمییدونن ، توضیح واضحات بدم ، ازونجایی که در منزل معمولا آب بنده با همشیره در یک جوب که چه عرض کنم؟ در یک کانال اصلی هم قابل جاری شدن نیست به علت تفاوت چشم گیر دنسیتی( یا همان چگالی خودشان) مانند آب و روغن روی یکدیگر قرار میگیرند و علاوه بر آن همشیره نیز گاه و بیگاه منتظر بهانه ایست تا تمام قوره های تاکستان را آب بگیرد،بنده تصمیم گرفتم تا امسال را جهت مطالعه آن دروس "شریف"(تلمیح و ایهام و تشبیه و همه چیزو تو این کلمه آوردم،فک کنم امسال نوبل ادبیاتو بگیرم) در چاردیواری اختیاری"انباری" اقامت گزینم که پس از مکاتبه با نماینده سفارت(پدر که در این جور مواقع از نامادری هنتل و گرتل هم نا مهربان تر میشه)موفق به اخذ اقامت شدم.

خب این عکس جشن تولد امساله که چون ترجیح میدیم بدون هیچ اتلاف وقتی عمل کنیم مراسم رو دور از هر گونه "تجملات" برگزار کردیم تا مشمول آن مصراع معروف که یادآور خاطرات بسیاریست قرار نگیریم: مستحب مستی به ره دید و گریبانش گرفت...گفتم ای دوست،این پاچه ی شلوار نیست!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: