گرافیت
 
درباره وبلاگ


سلام،خیلی خوش اومدین. پروفایل مدیر این وبلاگ فعال هست (فقط با کلیک روی لوگو) در ضمن شما میتونید منو با اسم: Mohammad Shouryabi در سایت فیسبوک،لایک یا اد کنید.(اونجا فعال تر از اینجا هستم.)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 89642
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کلام
A web page for read intresting passages
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : Mohammad Shouryabi
جدیدا از طریق یکی از دوستای خوبم(آقای ایمان زندی:عضو تیم ملی اسکیت سرعت و ماراتون)با یک سبک جدید از نقاشی آشنا شدم.در واقع این سبک،طراحی یک طرحه که قراره روی دیوار کشیده بشه:گرافیت (Grafitti) .من فعلا دارم روی کاغذ تمرین میکنم و اینجا هم چند تا از کارامو گذاشتم(لطفا نظر بدین).در انتها هم 1کی از کارای دوستمو گذاشتم که البته تخصص ایشون روی دیواره.(لطفا کمی صبر کنید تا عکسها کاملا لود بشه.)
 
 
  
ببخشید این چهار تا گرافیت نیست.(اینارو همیجوری کشیدم)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چهار تا تصویر بالا کارای خودم بودن،تصویر زیر هم کار دوستمه...

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت8:42---28 تير 1391
محمد برامون عکسبگزار

وحید
ساعت8:48---3 تير 1391
خیلی نقاشیات قشنگه هم تو وهمدوستات
سلام محمدشکلتو نگاه کن:


وحید
ساعت8:48---3 تير 1391
خیلی نقاشیات قشنگه هم تو وهمدوستات
سلام محمدشکلتو نگاه کن:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: